Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu cinta sejati, pintu-pintu kasih sayang,pintu-pintu rezeki, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Amin.

Setiap waktu yang telah kita habiskan dalam hidup ini tidak akan terulang kembali namun ada satu hal yang masih kita mampu lakukan ...iaitu belajar dari kesilapan lalu untuk hari esok dan mendatang dengan lebih baik lagi ...InsyaAllah

09 March, 2012

Doa supaya orang akan hormat kat kita dan senang bergaul dengan dengan kita

Perkongsian ilmu dari blog PCL...

Mari kita sama-sama berdoa demi kebaikan diri kita. Jadikan ia istiqamah..InsyaAllah..Terima Kasih PCL

Bismillahhirahmannirrahim....
Ya Allah ya Tuhanku, aku ini lemah, maka kuatkanlah aku dalam keredhaan-Mu dan bimbinglah aku kepada kebaikan dan jadikanlah Islam itu tempat aku meletakkan keredhaan. Ya Allah ya Tuhanku, aku ini lemah, maka kuatkanlah aku, aku ini hina, maka muliankanlah aku, aku ini miskin, maka kayakanlah aku dan kurniakan rezeki kepadaku.

amin ya rabbal 'alamin

2 comments:

Aida said...

TQ for sharing.. Ada jugak ilmu baru kan..

ierdahaszahida said...

yup...sharing is caring....n can be amazing..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Muzikhatiku